25-30juni, verblijf in Rome

6 juli 2016 - Rome, Italië

Op 25 juni vertrekken we vanuit de B&B in Rome met onze fietsen en bagage naar Camping Flaminio Village net buiten Rome. We fietsen natuurlijk dwars door de stad om alvast een eerste indruk van de vele monumenten te krijgen.

Vanuit de camping  gaan we daarna nog 5 dagen nagenieten van de fietsreis en natuurlijk Rome beleven en proeven.... Met trein en metro ben je vanuit de camping in een dik half uur midden in het centrum.
En we boeken natuurlijk nog even onze terugvlucht naar Eindhoven.

De laatste avond op de camping leveren we onze 2 fietsen in bij het depot van Soetens Fietsvervoer en de volgende ochtend de tent en overige bagage.

We nemen nog een keer de trein en de metro naar het centrum en gaan gelijk naar dezelfde B&B voor de laatste nacht in Rome.

's Morgens nemen we de metro naar treinstation Termini en gaan van daaruit met een eerder geboekt ritje met de shuttlebus naar het vliegveld Ciampino, om van daaruit naar Eindhoven te vliegen.

We kunnen terugkijken op een geweldige reis-ervaring. Weer of geen weer, we hebben iedere dag weer genoten van de verrassingen die ons stonden te wachten.
Het verbaast ons nu nog steeds, dat we zo van dag-tot-dag konden leven en vaak vooraf niet wisten waar we aan het eind van de dag terecht kwamen.
We bedanken Hans Reitsma voor zijn uitstekende fietsroute en zeer gedetailleerde fietsgidsen. Zonder deze gidsen hadden we deze prachtige reis nooit kunnen maken.

1. Noud Daemen:
    17 juli 2016
    Frank, in een van die twee dozen zat Marij dus. Ik ben aangenaam verrast dat je die tip van mij toch opgevolgd hebt.