Dag2. Stams -Innsbruck-Weer

1 augustus 2022 - Wattens, Oostenrijk

Om 07:15 opgestaan en gelijk de tassen ingepakt. Lekkere broodjes gegeten en daarna droge tent ook ingepakt.
Rond 09:30 fietsen we weg en gaan eerst langs het beneden de camping gelegen prachtige en imposante Citizenzer Klooster met zijn vele bladgoud.
Rond 10:15 vervolgen we onze route via de Inntalradweg.
We hebben een korte pauze na ~20km in Haiting en na 37km om 12:45 kort voor Innsbruck, waar we de banaan en yoghurt hebben opgegeten.
In Innsbruck nemen we op het plein met uitzicht op het Gouden Dak een cappuccino met Apfelstrudel.
Hier is het erg druk en warm, dus snel verder... Na 45km langs de route nog even een sandwich en baguette met brie gegeten om aan te sterken..
Vlak voor het dorpje Meer nog wat eten gekocht en bij de winkel opgegeten. Het is vandaag best warm (29') en vanaf Innsbruck hebben we veel tegenwind. Daarna verder naar camping Mark, waar Joke&Maurice met de kinderen kamperen.
Hier eten we lekker met zijn 10-en wraps onder het afdak tussen hun 2 tenten. We namen daarna nog even allemaal een ijsje op de camping (verjaardag opa!).